Midlertidige restriktioner ved havevanding

Det er ikke uventet, at tørken har øget vandforbruget i Enghaven. Vi har nu brugt samme antal kubikmeter vand som sidste år.

For at vandregnignen ikke skal eksplodere, og vi skal ud i kontingentforhøjelser til næste år, ser bestyrelsen sig nødsaget til at indføre følgende begrænsninger i vandforbruget.

For at undgå at vande områder, der ikke behøver vand, må man i tidsrummet kl. 05–10 og kl. 17–23 fra og med 16. juni kun vande med håndholdt slange med spreder.

Der er som altid tilladt at vande med vandkande hele døgnet.

Hvis du ser en nabo, der ikke overholder reglerne, så sig venligst til vedkommende, at der er et midlertidigt vandingsforbud, eller tag fat i et bestyrelsesmedlem eller kontakt bestyrelsen på bestyrelsen@haveforeningen-enghaven.dk med oplysning om havenummer

Med kærlig hilsen

Tags: No tags