Persondatapolitik for Haveforeningen Enghaven.

Når du ønsker at leje en nyttehave i Haveforeningen Enghaven, er det nødvendigt, at foreningen får visse personlige data af dig. Herunder kan du læse om vores persondatapolitik for brug af og opbevaring af dine data.

Hvilke personlige data har vi?

Når du lejer nyttehave i Haveforeningen Enghaven, beder vi dig oplyse: Navn, Adresse, telefonnummer og e-mailadresse.

Formålet med oplysningerne er at:

• identificere dig som lejer
  • administrere dit lejemål
  • sende dig information per e-mail angående dit lejemål
  • afregne haveleje korrekt
  • kommunikere med dig

Opbevaring og fortrolighed

Alle personlige data opbevares sikkert og fortroligt hos vores kasserer. De videregives på ingen måde til andre. Kun bestyrelsesmedlemmer, der har et reelt behov for at få adgang til dine personoplysninger for at udføre deres arbejde, har adgang til disse.

Vi har fastlagt procedurer for tildeling af adgangsrettigheder til bestyrelsesmedlemmer.

Når du ikke længere lejer have hos os, bliver dine personlige oplysninger slettet.

Dine rettigheder

Du har ret til at vide hvilke personlige oplysninger foreningen opbevarer om dig. Da vores service er afhængig af, at dine data er korrekte, beder vi dig oplyse kassereren om relevante ændringer.

Kontakt angående dine personlige data

Hvis du ikke ønsker at give foreningen de nødvendige personoplysninger, kan det betyde, at du ikke kan leje nyttehave i haveforeningen. Du er altid velkommen til at kontakte bestyrelsen via haveforeningens hjemmeside www.haveforeningen-enghaven.dk.